fredag 18 november 2011

Autosvar från Mitt-i-naturens redaktion ...

Hej! Tack för ditt mejl. Det är viktigt för oss att få dina synpunkter!
Vi läser alla brev, men hinner bara svara på en del, och ibland kan det dröja ett tag på grund av att vi ofta är ute på inspelning.
Se oss torsdagar kl 20.30 SVT1.
Programmen finns också på vår hemsida svt.se/mittinaturen och på SVTplay 30 dagar efter sändning.
Den 20/11-2011 är sista dag att skicka in bidrag till tittarfilmstävlingen.
Stort tack till alla som skickat in sina bidrag under hösten!
Vänliga hälsningar, Mitt i Naturen redaktionen

4 kommentarer:

Anonym sa...

... Det är viktigt för oss att få dina synpunkter...
Pyttsan, SVT skiter fullkomligt i tittarnas synpunkter, dom får betalt i alla fall. TV-licensen!

Elisabet. sa...

Anonym: ja, inte tror jag att bakgrundsmusiken försvinner inte ..., men jag tänker i alla fall inte vara tyst ,-)

Anonym sa...

Hej Elisabet !
Nu håller jag på att packa för fullt, men är lite inom för att läsa. Nu känner jag mig kallad att också skriva en kommentar igen! Orsaken är att det är en "Anonym" som gör en del kommentarer utan att skriva sitt namn under, och jag hoppas att du inte tror att detta är jag! Vänliga hälsningar från Oslo-Lysekils-Monica.

Elisabet. sa...

Monica: ingen fara .., det är väl nån som har bråttom och inte har hunnit med att skriva vem han eller hon är ,-)
Det låter nästan som Babsan ,-)