torsdag 22 december 2011

Ni glömmer väl inte ...

.. att titta in på Mottagningen?

5 kommentarer:

gunnar i vaplan sa...

... gillar den bloggen.
En annan blogg som jag är jätteförtjust i är denna:
http://walkingthecamera.blogspot.com/

+ många andra fina bloggar som jag läser mest vaje dag!

bloggtant sa...

Jopp...den går jag inte in på så här i juletider. Låg på sjukahuset hela förra julen så just nu inbillar jag mig att jag kan på något magiskt vis hålla alla sjukdomar från mig.
God jul vännen och ta det lugnt och varligt över helgen, NJUT

Elisabet. sa...

gunnar: ja, det vet du ju, att jag älskar hennes bilder och knapphändiga texter! Hon är suverän!

bloggtant: men det handlar inte om sjukdomar; den handlar ju om själva livet ...

bloggtant sa...

Ledsen...är nog extra känslig just nu :)))

Elisabet. sa...

bloggtant: det får man vara ,-)