lördag 7 januari 2012

And the winner is ....



Stort grattis till vinnarna!

9 kommentarer:

Jessica sa...

Så söt Harry är!! :)

Tack för ännu en härlig dragning!

Turtlan sa...

Ja Harry är inte någon större linslus. Men kul se honom fina vovven!

Go lördag på Er!

Ruta Ett sa...

Tack för att jag slapp diskhon idag!
Ha det så gott!
Puss och kram

Tankevågor sa...

Lika roligt varje gång! Extraplus att Harry fick en biroll här i filmens värld också! :-)

Hjortron sa...

MEN, så roligt! Jag vann!!!! Och det mest perfekta jag kunde vinna, boken med ord - jag behöver ord! Tycker ju om att lägga in fina "poem" på bloggen.
Vi har så roligt då ni har dragning! Duktigt att du lägger in texter i filmen - verkar komplicerat.
Vi höres!

bettankax sa...

Jaaaa okej...du är förlåten:)KRAM

gunnar i vaplan sa...

Stort grattis till vinnarna från en som har vunnit.

Kolla in länken:
http://www.youtube.com/watch?v=FUBWR3EB0rw&feature=player_embedded

Nu håller jag tummarna för "Eva från Frösön" inför nästa dragning ;-)

Elisabet. sa...

Till er alla: nästa dragning blir om en vecka .. jag måste få TID på mig att hitta vettiga saker att ha som vinster ,-)
bettankax: sicken tur .., men jag tänkte att du är den enda han vågar sig nåt sånt om ,-)

Ruta Ett: nä, den slipper du för alltid!

Tankevågor: jag tror inte han uppskattade birollen ..-((

Jessica och Turtlan: tacks själva!

Lifeblog: grattis igen!

Elisabet. sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.