måndag 2 januari 2012

Vinnarna ...



Den här gången gick förstapriset till Motvillig Blogg.

Ååå, jag fick riktigt tänka till två varv extra, för - för mig - är Motvillig Blogg bara "Panter" och egentligen heter hon ju Lena och bor i Västergötland.

Eftersom den motvilliga bloggerskan brukar tillbringa delar av sommaren inte långt från affären där jag arbetar, ser jag henne då och då.

Hon är lugn och till synes oerhört trygg .., jag skulle mer än gärna ha haft henne som lärare!

Här är hon och stort grattis till dig, Lena!
Boken "Tjyvlyssnat" kommer med posten .., så du får gärna skicka din adress!

Tröstpriset går till Jämtland, till ett rött hus på en kulle där ingen mindre än Gunnar bor.

Gunnar har varit här flera gånger och är en kär gäst i det gula huset.

Ett stort vykort med bild på Särdals Kvarn, samt en liten träsked - och så sand och snäckor - går alltså rejält norröver.

Nästa dragning: nu på onsdag klockan 11.00 pip.

Inga kommentarer: