fredag 4 maj 2012

Det som gjorde mig glad ...

Bara en liten påminnelse om du vill vara med och berätta om vad som var veckans ljusglimt för dig?

Några har jag redan fått .. det handlar om fiskar i en småländsk sjö .., om något som löst sig för ett barn .., om ett konditori i Danmark och lite sånt.

Vill du dela med dig, mejla då ditt bidrag till bisse151@gmail.com och om du har och vill, får du gärna skicka med en bild - har du ingen, så är det helt okej -.

Bilden är från ett litet collage som jag gjorde efter en resa till Turkiet, ja, tillsammans med helsingborgaren.


2 kommentarer:

Bloggblad sa...

I morron kommer det bild! Jag lovar. För det mesta jag har fotat den här veckan är min utsikt från hotellbalkongen i alla tänkbara ljus, morgonsol, eftermiddagssol, kvällssol... och som jag har suttit och njutit...

Elisabet. sa...

Bloggblad: härligt! Du är välkommen med din glädje!!