tisdag 15 januari 2013

Detta ....


... är vad jag ska ägna morgondagen åt.

Bara så ni vet.

Jag ska ligga raklång på soffan Ektorp, titta på Gomorron-tv .., läsa DN från första till sista sidan .., skriva brev och svara på mail .., göra lunch och middag .. och eftersom jag blir utan bil, blir det ingen resa in till stan ..., utan jag är strandad här hemma, men det ska jag väl klara av också?

Dessutom ska jag tända ljus och elda i kaminen .., duscha länge och varmt .., kalasa lite på chokladen som kom med posten .., dammsuga, plocka bort lite .., och börja längta till stockholmsresan.

Det ska bli   u n d e r b a r t!

8 kommentarer:

Ulrika sa...

Låter härligt!!

Elisabet. sa...

Ulrika: det s k a bli härligt!

Ulrika sa...

Själv ska jag till sjukgymnasten på morgonen. Sträcka och böja och knixa.

Anonym sa...

Det var mycket att hinna med på en dag! ellem

Anna-Lena sa...

Om ni blir fikasugna när ni passerar avfarten till Tumba är det bara att meddela så sätter vi på kaffet!

Eva i Tyresö sa...

Er resa skulle behöva vara i veckor för ni har erbjudanden i varje buske. Naturligtvis vill alla träffa ER. KRAM

Jessica sa...

Låter som en utomordentligt underbar dag! ;)

Elisabet. sa...

ellem och Anna-Lena: att bara åka upp en helg är nästan värdelöst, men just ny finns inget alternativ. Anna har jag inte sett sedan vi firade Maria och det känns som en evighet sen jag fick träffa Emma och Emil! Jag har i alla fall bokat in Emma en timme; så pass att jag får krama henne eller borsta hennes hår.
Vi åker upp fredag, hem igen söndag ...., buuuu!
Så Anna Lena , vi kommer gärna och tar en fika när vi har lite längre tid på oss.