söndag 17 februari 2013

DBIV ....

Hör ni govänner .., det har verkligen varit lite hipp-som-happ med Uppmuntringslotteriet den senaste tiden.

Någon tror att det är det bästa i veckan och om jag från början var så himla noga, så är jag det inte längre och alla har fått komma med.

Nu vet jag varken ut eller in.

Men nu, när vi är friska och krya igen (ljuvligheters ljuvlighet!) säger jag i alla fall så här: vill ni vara med om utlottningen av en dvd-film och ett paket te, så tänk då efter vad som gjorde er extravarma inombords under veckan som nu har gått och så gör ni - precis som vanligt - så lägger jag in era bidrag!


Här är vinsterna!
Dvd-filmen kom från Kent i Växjö och jag såg den igår.
På den där skalan mellan 1 - 10, får den en 5:a.
En feel-good-film är det och jag tycker ju om italienska, så mig passade den bra.


"Augustilunch i Rom" är titeln.
Ulrika, jag tror att du skulle tycka om den!

En förpackning Örebro slottste finns också med .., då anar ni nog att det är madame mossfolk som varit i farten!

Stoooort tack till er båda!

Och en sak till .., ni som redan har skickat in bidrag - ni är några stycken - ni står kvar, men har ni mer glädje på hjärtat så får ni gärna pytsa in det också!

Dragning blir i morgon mitt på dagen, för nu är ju pv hemma och har sportlov och till Gösta (som har KOL) vågar vi oss inte med våra - om än något utmattade - bacillusker!

Kom igen nu, vänner!

Inga kommentarer: