onsdag 10 juli 2013


Biggans tio låtar ...

Elisabet
Ja att välja ut de tio favoriterna, är inte lätt....
skulle vilja plussa på med ett ytterligare antal....fniss.

Här kommer några av de mest spelade hos mig:

Midnight Oil: Beds are burning
Eric Clapton: Tears in heaven
Mark Knopfler: Brothers in arms
The Band med Eric Clapton: The weight
U2, Mick Jaggger o Patty Smith: Giver shelter
Björn Afzelius: Till min kära
Björn Afzelius: Tusen bitar
Cornelius Vreewijk: Sommarkort
Totta Näslund: Men bara om min älskade väntar
Hoola Bandoola Band: Den jag kunde va.

Ja du, inte räckte det med tio inte,.....svårt att vekligen plocka ut de som betytt mest...
Björn Afzelius ligger mig nära hjärtat.

Kram från Biggan

// Underbart Biggan .., så intressant det är att få se vad ni tycker om för musik!
Tack alla som delar med sig - fler får gärna ansluta -!

1 kommentar:

annannan sa...

Tid tog det, men nu så
http://annannan.wordpress.com/2013/07/12/tio-latar-ur-mitt-liv/