torsdag 11 juli 2013

Det bästa för Lisbeth....


Hej Elisabet!

Vet inte om det pågår något DBIV just nu på sommaren (jodå, det blir dragning på söndag!) men här kommer i alla fall mitt absoluta bästa….med all säkerhet DBPHS = det bästa på hela sommaren. 
 
Vi hade våra två flickor ute på ön i fyra hela dagar när deras föräldrar hade fullt upp med att packa ihop sin tillvaro inför deras stora flytt….
 
Helt underbara dagar blev det med massor av sol och lek med våra barnbarn. 
Dagar som jag kommer att bära med mig inombords och som kommer att ge värme hela vintern när barnbarnen med familj har flyttat långt iväg från oss. I båtfönstret skymtar ett av våra gästhus….det är "Strandgården". 
 
Kram från Lisbeth ute på skäret.

5 kommentarer:

Tankevågor sa...

Men hjälp vad snabb du är Elisabet! Jag har ju precis tryckt på skicka-knappen! :-)

Evas blogg sa...

Men vilken fin bild! Och Lisbeth, det låter lite jobbigt att de ska flytta långt bort men så är livet. Barnen far och flyger. Man får vara glad de stunder man har dem nära. Kram.

Elisabet. sa...

Tankevågor: datorn står intill köket och jag är så rädd att jag ska glömma nån .., så här läggs det in så snart jag bara kan ,-)

(Eller: så är jag ofta vid datorn ,-)

Eva: precis så är det!

bettankax sa...

Underbar bild och vilka sötnosar:) Skckar KRAM till Lisbeth och en till bloggmadamen själv.

Elisabet. sa...

bettankax: och här kommer en stor och varm kram till dig också!