torsdag 3 oktober 2013

Nu är det dags igen ....


Det här, mina vänner, är nästa veckas vinster i Uppmuntringslotteriet.


Förstapriset är Margareta Strömstedts senaste bok, som jag tyckte så oerhört mycket om.

Här kan ni läsa om den.



Tröstpriset är en dvd-film som också den gick rakt in i mitt hjärta, med utsökte Colin Firth i huvudrollen.

Så ..., vad var det nu som värmde era hjärtan så där lite extra ...?

Vill du dela med dig, så maila då till bisse151@gmail.com och mer än gärna bild till, så lägger jag in allt eftersom.

2 kommentarer:

Eva i Tyresö sa...

Å så fint om Margaretas bok. Jag har beställt den på biblioteket.
Hon är härlig.

Elisabet. sa...

Eva i Tyresö: jo, jag tyckte om den. Pratade med Sonja igår, vi hade helt vitt skilda tankar om den - vad som var bra och inte - och det var oerhört intressant att se hur man kan uppleva en bok på så olika sätt.