onsdag 2 oktober 2013

Och här, mina vänner ....



... är vinnarna i veckans uppmuntringslotteri!

Grattis till er alla tre!

Stort tack också för att ni så generöst delat med er av glädjen!

// Förstapriset - lunchväskan -, går alltså till Göteborg och den storartade Ann.
Jag ska posta vinsten idag, så kan du ta den med dig till jobbet.

Det var det här som hade värmt Anns hjärta.

Andrapriset går till Eva i Tyresö - såja, nu kan ni spela kort hela dagarna -, du och Långe Maken!

Och det - i mina ögon - så vackra dubbelvikta kortet, det ska susa iväg till Ulrika i Västmanland.

Grattis till er alla tre!

8 kommentarer:

Evas blogg sa...

Attans, jag trodde, återigen, att han skulle säga Eva på Frösön ;)

Ruta Ett sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Ruta Ett sa...

Wow, vad kul! Jag väljer faktiskt den rosa med prickarna. Jag gillar ju färg!
Och mitt roligaste var ju stickkursen med strumpstickningen :-)

Annika sa...

Hej Elisabet!

Tack för kommentarer på min blogg!!
Vilket trevligt uppmuntringslotteri du har.
OCH bilder på vackra fönster!!!
OCH Medelålders Plus, som jag ÄLSKAR!!!
Mysiga bilder.
Instagrammar du också?
Det gör jag på under namnet skandigirl.
Ha det så gott. Jag kommer på återbesök!!
Be sure of it.

Annika i Washington!

Eva i Tyresö sa...

Göm min vinst hos er.....så vet ni att vi kommer så småningom.
Tänk om det dröjer till våren oj oj oj längt.
Nu på lördag Marseille -utan kortlek !!!

Elisabet. sa...

Eva: men det var ju n ä r a ,-)

Ruta Ett: okej, jag postar den idag!

Annika: jo, jag är ju besatt av sociala medier ,-)
På instagram heter jag elisabetihalland.

Eva i Tyresö: njut av Marseille! Jag ska sköta om kortleken som vore den min egen ,-)

Anonym sa...

Tack för komplimangen PV!!!Babsan

Ulrika sa...

Tack så mycket! :-)