torsdag 9 januari 2014

Den där listan .... 

7. "Kolla! Här är en bild på stället där jag oftast sitter när jag bloggar."

Tulpanerna köpte jag till mig själv igår. Jag firade livet.

Ja, det torde väl alla som läser här veta vid det här laget, hur det ser ut.

Bilden togs för några minuter sedan .., på datorskärmen syns en bild av en så otroligt vacker kvinna som inte längre är i livet .., hennes namn var Britta Johansson och hon bodde i Byske, utanför Skellefteå. 

Jag har ofta tittat på den bilden och tänkt att ..., tänk, att vissa människor har en sån utstrålning av värme och för mig har den för mig helt obekanta Britta Johansson .., ja, hon har just det.  

Vi får också veta att från trettio års ålder och fram till sin pension, arbetade Britta med att packa karameller i Carlstens karamellfabrik.

// Och var sitter andra som bloggar? 

Sportiga Jenny har flera platser ...

Och Kattis, hon håller mest till här. 

Hon som hittade på den här listan, hon sitter här och bloggar! (Ja, inte här, men där!)

Inga kommentarer: