torsdag 6 mars 2014

Glädje - glädje ....!


Helt ärligt upphör jag  a l d r i g  att förundras över det här uppmuntringslotteriet!
Det lever liksom sitt eget liv.

På söndag är det dragning och då är det Norrlandsparlören i form av en disktrasa som är en av vinsterna, den andra är en liten bunt vackra konstkort (tryck), målade av konstnären Ewa J. Leyman.

Men titta på bilden!
Där vimlar det av ännu flera vinster som - förutom smörkniven -, har kommit seglande med posten.

Där är två pocketböcker, två grytlappar och ännu en disktrasa, samt porto: allt kommer från ellem i Skellefteå!

Och där är tre härliga små kort, samt fröer (perfekt nu när det ska sås ..), från Solveig i Dalarna, ni vet, hon som är från Arjeplog.

Smörkniven inhandlades i Sälen .., den är gjord av eneträ och doftar himmelskt - det är Harry som står för den vinsten - (vi har en själv, jag älskar den!) och så kom en liten kortfilm från Gunnar, men jag vet inte riktigt om det är en vinst, den är nog kanske till pv?

Alldeles totalt underbara är ni!

Från hjärtat:  t a c k!

4 kommentarer:

gunnar i vaplan sa...

Hej hej, den där kortfilmen är nog mer tillägnad kvinnan än mannen ;-)
Blir kortfilmen en vinst så blir det en bra vinst.

Kolla Anna Erlandssons härliga sida:
http://annaerlandsson.se/index.html

Elisabet. sa...

gunnar i vaplan: nu har jag tittat på filmen och smajlat PRECIS hela tiden ,-))))

U n d e r b a r! (t .. är kort!)

Ruta Ett sa...

Ewa Leyman och jag har spelat i samma ukuleleband! Hon är jätteduktig på att måla!

Evas blogg sa...

Nämen där ser jag "Glenn the great runner", som är gjord av min kompis Anna. Kanonfilm!