måndag 16 juni 2014

Det bästa för Ann i Göteborg ...


Inte vill jag missa dragningen med så fint hönsfoto. Jag älskar höns!!!
Det bästa som hände förra veckan var nog att fotbolls-VM startade.
Inte bara för att jag gillar att se på fotboll, utan också för att jag kommer att få stickar så mycket under tiden jag ser på Ronaldo, Drogba, Rooney och Naymar och deras kamrater.
 
Jag är med i VM-fotbollsstickning 2014 på Facebook och där snackar vi fotboll och stickning och lägger ut bilder på vad vi stickar under tiden.
Himla kul!
Hittills har jag hunnit så här långt och det är många matcher kvar.
 
Jo, vi firade Johans 26-årsdag också – det var också kul!
Det är roligt att ha alla barnen här och ha alla skorna i tamburen, precis som förr!
 
Och jag är så glad att de är så goda vänner och har så roligt tillsammans.
Det var det bästa för den här gången!
 
Hälsningar Ann.

Inga kommentarer: