måndag 16 juni 2014

Och nån hade gift sig ...


Tänk, att enbart den här sidan gör mig så lycklig över vår prenumereration på Göteborgs-Posten!

Så här berättar t.ex Vanessa, 37 år:
"I lördags gifte jag mig med min man i smyg. Vi har våra släkter utomlands, så det är helt omöjligt att få ihop alla. Men när jag kom tillbaka till jobbet här på Saluhallen, så hade några andra handlare satt upp skyltar på mig och min man över hela Saluhallen. Det var helt galet, jag bara grät."

Eller Johan Aspeqvist, 32 år.
"Naturligtvis är fotbolls-VM viktigast. Och att jag under veckan friskförklarats från en allvarlig sjukdom, det tillsammans är absolut mest betydelsefullt för mig."

Grattis Vanessa och Johan!
Nu får jag snart ha framme pappersnäsdukar var gång jag läser den här sidan.

2 kommentarer:

Ruta Ett sa...

Ja, den sidan gillar jag också. Fast jag blev lite förvånad över att fotbolls-VM var viktigare än att han blivit frisk.

Elisabet. sa...

Ruta Ett: egentligen tror jag inte att det var så, han kanske började med fotbolls-VM och sen ..., öppnade sig och berättade det andra ,-)