lördag 21 juni 2014

Det bästa för Turtlan i Karlstad ...

 
Så här dagen efter så går jag runt här på stugan med en så skön känsla.
Midsommarafton igår blev så bra.

Även om det var kyligt ute och vind från norr så fanns det värme. Dels vid braskaminen men framförallt i gemenskapen.

M: s bror med familj, vi två och lillasyster var här. När jag fixade midsommarlunch så ordnade gästerna en fin liten midsommarstång. Lite på sne men men vad gör det.

Framåt kvällen blev himlen blå och vinden la sig. Ett glas bubbel och prat på bryggan för mig och svägerskan. Tvillingbröderna  M och A övade film och mikrofonteknik. Några tonåringar såg på fotboll och någon annan fiskade.

Det var så behagligt och jag tänkte många gånger att jag är så glad över det här gänget.
Tänk vad man kan få på köpet när man träffar någon.

Gästerna uppskattade det hela. Det ser man på roliga rader i vår gästbok.

Turtlan

Inga kommentarer: