torsdag 11 december 2014

Det bästa för Anne i Mantorp ...

Hej!
 
Det bästa är att jag äntligen har varit till stan och köpt mig en modern telefon, en iPhone. Nu ska jag bara lära mig att hantera den och det är verkligen inte så bara för mig. Jag har ett så oerhört stort motstånd mot att läsa manualer och få in ny teknik i min teflonhjärna.
 
Så har vi också det allra, allra bästa, som är Musikhjälpen  som jag ser och lyssnar till på svt flow. 
Jag får ännu mindre nytta gjord här hemma, men vad gör det när man är pensionär och har all tid i världen att göra sådant som man tycker riktigt mycket om att göra.
 
Jag har helt tappat bort när det är dragning och vilka vinster som är, men bara jag får ligga i byttan och skvalpa med andra kamrater är jag nöjd.
 
Kram till alla i det gula huset.
 
Anne i Mantorp med Morris
 
//Anne, pv är nästan stum just nu och så risig, så dragningen som jag tänkt ha idag, med en tyst NP, ja, vi ser om det är bättre i morgon?

Inga kommentarer: