torsdag 5 februari 2015

Det bästa för Kattis och Anne i Mantorp ....


I ett sms kommer Kattis det bästa:

"Det bästa i veckan, det är bara  t a n k e n  på Friherrinnans småkakor!"

Jo, jo .., här har vi kakälskare av rang!

Och Anne i Mantorp, hon skriver så här:

"Sitter och läser i din blogg nu på nattkvisten. Och då börjar jag nästan drägla, för där finns bild på hembakade småkakor som dessutom är vinst i lotteriet. Inte för att det hänt så värst mycket i Mantorp, men jag hugger till med den underbara grytan jag blev bjuden på idag.

Det var dessutom mysigt umgänge med hundar och ungar, både stora och små.
Det får vara mitt bästa.
Natti natti/Anne i Mantorp

Ps, se nu till att PV drar mig, tack! ;-)


Och här står självaste fotografen i sitt tjusiga nattlinne från exklusiva Cellbes, ja, det var när 
själva kakfotot skulle tas nu på morgonen, för inomhus är det för mörkt.


1 kommentar:

Anonym sa...


Är nattlinnet i flanell? Ser ut som det min mormor hade.