onsdag 9 september 2015

Mitt eget bästa ....


Jo, men det är såklart alla bad i havet.
Tänk, att vi är snart i mitten av september och det är ännu ljuvligt skönt, detta att ta ett dopp, simma lite .., känna svalt vatten mot pannan .., och efteråt: endorfinerna som rusar runt i kroppen! Det spelar ingen roll hur jag mår innan jag badar, så mår jag alltid ännu bättre efteråt.


Och så var det frukost/brunchen hos friherrinnan.
Förstås.

Och glädjen över att i morgon arbeta förmiddag .., att ta emot sin egen mejeribeställning .., ha fler arbetskamrater att prata med och en helt annan kategori kunder!

Och ditt bästa?
Vill du dela med dig och kanske vinna en liten burk med nyslungad honung från Steinge?
Ja, men mejla då det som gjorde dig lite exravarm i hjärtat till bisse151@gmail.com, så är du med i byttan!

1 kommentar:

Anonym sa...

Skulle nog inte komma på tanken att bada i havet en bit in i september, men den där brunchen hade jag gärna suttit med på. Ser riktigt läckert ut!