söndag 26 november 2017

Det bästa för en friherrinna ...


Det bästa denna veckan är nog ganska mycket.

Fått upp en ljuskrona i taket (tack Pv) som blev bara så fint.
Köpt lite härliga stolsdynor, så nu tycker jag att det känns så skönt i mitt nya boende.

Ja, ni som följt min resa de sista månaderna ska veta en sak: friherrinnan är på gång igen. 
En Skorpion ger aldrig upp, även om jag var under anklarna ett tag.

Nu ska jag åka och fira en väninnas son som fyller 50 år idag.
Ska bli så roligt.

Friherrinnan

3 kommentarer:

Babsan sa...

Låter hörligt😘

Elisabet. sa...

Ja, det är helt underbart!

cruella sa...

Heja Friherrinnan! Har fått mig berättat lite i efterhand om det som varit, inte lätt! Tycker i alla fall att din stuga ser alldeles fantastisk ut och jag som ännu är pigg på bena och inte har nån yrsel fick genast mysiga Flashbacks till min och mannens första gemensamma lya på Irland där det fanns ett sovloft med stege och det var så himla mysigt! Dit baxade jag mig upp ända till sonen föddes men sedan blev jag en fullkomlig fegis och tog bara med honom upp en enda gång. Det fanns ett litet sovrum där nere också, så det var okej.

Lycka till!