söndag 3 december 2017

Det bästa för Ann i Göteborg ...
(Hon, den STORARTADE som är så modig när det gäller hårfärgning!)


Det bästa den här veckan var faktiskt flera saker.
Yngste sonen fyllde år och blev uppvaktad helt enligt familjens traditioner med kaffe och bakelse på sängen, sång och paket.
 
 
Det var premiär för den certifierade sagoläsare på Grodan. Tre barn fick välja var sin bok, hålla sagonallen och lyssna när jag läste för dem.
Mycket mysigt och roligt tyckte jag (och också barnen verkade det som) De höll ut i hela 45 minuter och det tycker jag var bra gjort!
 
 
Kul var ju också att jag fick skicka några roliga broscher till Friherrinnan – en hund och en katt! Jag tror att de passar henne perfekt! 
 
 
OCH så var det dags för den avslutande konserten med Kom-och-sjung-kören! Terminens tema var “Giants of rock” och både bandet och kören var i sitt esse. Vi levererade bästa konserten nånsin, fick vi veta!
 
Kanhända var det för att nästan alla tyckte att det var roligt att sjunga rock! Nu känns det lite tomt Vad ska jag nu göra på tisdagskvällarna?
Kanske får jag prata med maken? Förvirrad
 

Inga kommentarer: