torsdag 28 december 2017

Det bästa för Anne i Mantorp ...

Anne - den stora bokslukerskan -.

Hej och god fortsättning osv!

Mitt bästa är väl mer som ett pågående bästa. Jag har varit på lite undersökningar angående min dåliga balans och fått veta att jag ställde en feldiagnos när jag konstaterade att jag led av kristallsjuka då i slutet av maj när hela världen snurrade i 180. Nu snurrar det inte men balansen är det si och så med och doktorn berättade att det beror på ett virus på balansnerven. 
 
Det känns jätteskönt att veta att jag inte är inbillningssjuk i alla fall och att alla besvär jag tycker mig
ha finns på ett papper jag fick.

Nu ska jag till en sjukgymnast på nyåret och det jag får lära mig där ska hjälpa till att lindra besvären. Och det är ju mina veckans bästa i flera veckor. 

Gott Nytt År på er alla i det gula huset/Anne i Mantorp

Inga kommentarer: