måndag 23 oktober 2023

Skåne ... 


En fin dag igår, inget regn och bra promenadväder. 

Till lekparken är det inte långt och dit går vi. Någon vill gunga höööööögt .., "högre farmor!, putta mig högre!" hörs hela tiden 

Vid tiotiden på kvällen slutar sonen för dagen och därmed är mitt arbetspass slut. 

Intressant är det att höra hur det är på en akutmottagning och jag är evigt lycklig att jag höll mig till Ica eller Hemköp.

Bilden visar små, små .., är det frökapslar kanske och när jag tog bilden blåste det lite, det liknade små segel och var så fint!


Mera färger i träden här, än hemmavid. 

Stjärnklart på kvällen.


På väg till lekparken. Det tog tid. 

Nu är det måndagmorgon och om några timmar ska jag hoppa på bussen till Halmstad. 

Men först en promenad i fint väder.

Inga kommentarer: