torsdag 15 januari 2009



T a c k !

Tack alla raringar för grattisord och snällord som gör hjärtat alldeles varmt och mjukt!

Tack Maria för boken "Handbok för tankspridda ...", Anders för dina gulleord på msn och Anna för härlig sång mitt i natten!

Tack Leina för dvd-filmen "Tillsammans är man mindre ensam" .., Jenny för sms .., Lars-Erik för din hälsning .., tack Dinah för kiwiträdet .., Piteå-Babsan för kortet .., Gerda i Malå för härligt blommigt vykort .., PV för att jag fick det jag önskade mig och för tjusig tenorsång (tror jag) på morgonkvisten ..., Kenneth för msn-bild som jag inte fick upp .., det handmålade kortet från Maggan och Berra .,. telefonsamtalet från dig Eva på Frösön .., och från Karina och Malin som ringde nu på morgonen .., sms från Heidi i Norge, Anna-Karin i Halmstad .., Kent på semester i Thailand ... och båda mågarna ..., sms från Andy och Hanne E .., samtal och sång från svägerskan i Alingsås .., och den vackra rosen från Umeå, inte att förglömma, tack för den också!

Ni gör mig så lycklig!

Nu ska jag skynda mig till jobbet!

Kram, kram till er alla!

30 kommentarer:

Rexxie sa...

Oj, hur kan jag ha missat det? Får väl försöka bättra mig till nästa år :-)

Rexxie sa...

Oj igen! Jag glömde ju att säga GRATTIS!

Saga sa...

Grattis på din dag :)
Och stor kram!!

Anonym sa...

Grattis fantastiska vattumanskvinna!
Jag hade glömt vilket datum men här är jag nu =)
Vilken skara av gratulanter du har. Underbart!
Fira dagen och dej själv!
Stor kram maria

Anonym sa...

Då får man ju gratta stort! Kram på dig!

Anonym sa...

grattis grattis grattis :D

Anonym sa...

GRATULERER,GRATULERER,GRATULERER, GRATULERER,GRATULERER,
GRATULERER

vi snakkes

B

Alexandra sa...

Elisabeth! Du är vacker som en vårdag och ser verkligen inte ut som att du kunde fylla 55! Snarare 42!

malin sa...

Så här, virtuellt, skickar jag över en miljon kronor. Hoppas det är dagens finaste present :) Grattiskramar!

Hedgren sa...

Ha en alldeles underbar fördelsedag!

Kram!

Evas blogg sa...

Hoppas DIN dag blir fin!

Cecilia N sa...

GRATTIS! från mig med.

Tydligt att man får lägga in pling i mobilen att du fyller år ...

Hoppas att du är piggare än jag, trots din oerhört höga ålder. ;-))

Anonym sa...

Grattis från gratulanttanten ellem också!

Jenny Bergvall sa...

Hipp hipp hurra! För dig på din dag.

qi sa...

Grattis kära bloggsyster!!! Inspirattions- och glädjekälla! Är du verkligen.

Kramar på födelsedagen från qi

Tankevågor sa...

GRATTIS!!! Hoppas det som är kvar av födelsedagen blir trevlig också!
Kramar från
Lisbeth

Anonym sa...

Grattis från oss alla i Norsjö!

Monet sa...

Och, förstås ett stort GRATTIS också från södra Frankrike! Meilleurs Voeux, bästa önskningar från oss.
Monica

Anonym sa...

Ett stort grattis!
/Småländsk tjej

Anonym sa...

Ett stort grattis från mig. Många kramar från Ylva! (-17 ute, just nu). Tänkte på dig häromdagen när jag såg "Station Agent" på TV. Vilken annorlunda och bra film - och rolig!

Sven Teglund sa...

Ett stort Grattis från Norra norrlands kustland och fjälltrakter!

Anonym sa...

Sorry ,jag var ibte inne på ett agar så vi missade att gratta dig
Men nu gör vi det Ja mår hon leva ja mår hon leva ja mår hon leva o.s.v HURRA HURRA HURRA Du kan ju tänka dig hur det låter med lite gittar och Ulf stämma Stor Grattis Ines o PV.s.lillebror

Mildamakter sa...

STORT grattis till dig!

mossfolk sa...

GRATTIS!!! Hoppas att du haft en toppenbra födelsedag!

Anonym sa...

Grattis Elisabet på födelsedagen!På Laura dagen.
Hoppas att du haft en fin födelsedag.Själv är man ju inte kommen till 55 ännu, som tur är.Nåja det är inte så länge kvar.
Sitter här i kylan, -23 visar mätaren utanför mitt köksfönster. Kallt så det förslår.Läser om Thailand i ICA´s utskick för veckan och drömmer om sand, sol och bad.
Ha det gott/Fia.

Elisabet. sa...

Till er alla: ni är bara helt TOTALT UNDERBARA och förgyller mitt liv så det kan ni inte ens föreställa er!

Och tack Eva och Bente som ringde!

Tack Ellis för världens underbaraste vykort ..-))

Tack Lindalotta för katten och Pelle hälsar tillbaka!

Tack Bettankax för tulpankortet!

Tack Maggan och Bertil i Väsby!

Och Leina för dvd-filmen!

Tack till Kenneth i Vänersborg .., Sven-Eric i Umeå .., Lars-Erik i Tidaholm (ja, ja, hur kul är det inte att räkna upp goda vänner av det motsatta könet ..) och Malin T som ringde i morse och berättade så mycket trevligt!

Det här är rena Oscarstalet!

Jag läntgtar redan till 60-årsdagen, haha.

Elisabet. sa...

Och maria i oslo: jag är STENBOCK!

(men en som studerat astrologi tycker att jag är en typisk vattuman ...)

Anonym sa...

Grattis till dagens 55-åring
från dagens 49-åring.
Jag har haft en härlig solskensdag i Landskrona och jag hoppas att vädret varit lika vackert i Ystad.

Elisabet. sa...

Carina: fyller du år idag? Grattis i så fall från mig!! Stor KRAM!!

Anonym sa...

Oj, nu när jag läst tillbaka ser jag att du fyllt år. Grattis så här i efterskott.
Önskar en annan 55-åring