måndag 21 september 2009

Mentalt tillstånd just nu.



På pricken så.

6 kommentarer:

Ellis sa...

Häääärligt! Jag sitter och leeeer. :-)

Elisabet. sa...

ellis: jag med .-)

Det finns köttfärs i frysen om ni vill göra nånting gott när ni är här. Ta gärna med kaffe, det är slut och jag vet inte om jag hinner köpa hem mera? (Jag menar, inte till mig, men så ni har att dricka när ni är här ...).

Turtlan sa...

En film säger mer än några tusen ord :-))

Filmen skulle kanske heta " I detta nu".

MåndagsledigTurtla

Ellis sa...

Tack snällis, men vi kommer nog sent på kvällen och sen far vi tidigt på morgonen igen, så vi fixar nog mat och kaffe på annat sätt.

Matildas fikarum sa...

Jag har två frågor. Växer det liljekonvaljer i September i Ystad? Och är det marsipan där i den rosa förpackningen?

Elisabet. sa...

Matildas fikarum:

På fråga 1 svarar jag: nej, absolut inte. Det är konstgjorda liljekonvaljer som ser absolut äkta ut och gör mig så glad.

På fråga 2 svarar jag: Ja. Anton Bergs marsipan .., choklad runt om.
Himmelskt smarrigt!