tisdag 17 november 2009

Operationsdagsfönstret ...



"På vår färd norröver i juli nu i sommar så stannade vi första natten på ett Bed & Breakfast utanför Gävle.

Eller i Gavleå som M och jag sa.

Ni minns väl Magnus & Brasse som hade någon sketch om att de var flygkaptener som var mindre bra på att flyga.....?

Vårt B&B var ett gammalt hus på väg att bli renoverat hus med en härlig glasveranda.
Ja, och några högra fina fönster också.

Frukosten var bra men fil är godare kall.... där var den ljummen.

Värden var pratsam och tipsade om så många turisttips så vi kunde ha stannat i två veckor sådär.

Men vi tuffade vidare norröver i min lilla bil efter att ha besökt Gävle downtown på kvällen för mat.

Norröver lockade mer....

Hej från Turtlegirl!"

3 kommentarer:

Turtlan sa...

.... Malmoe var en annan destination för Magnus & Brasse kom jag på nu.

Viktigt vetande så det förslår....

Hoppas allt är fint med Dig så här post operativt.

Tänkte på Dig imorse när jag vaknade... nu är hon på operation tänkte jag.

Varm Kram denna dag!

Båthuspernilla sa...

Hoppas att operationen gått bra.

Anonym sa...

Ja, troligen sa det ar