torsdag 24 december 2009

Fra Hamar i Norge ...



.... kommer flera små paket med mjukt innehåll.

Ett av dem visar sig innehålla ett rött tovat hjärta som genast hamnar i julgranen.



Och i ett annat paket: vita, virkade snökristaller som samsas bland julänglar.



... och i ännu ett paket: en liten ljusslinga.

"För att jag inte har upptäckt någon sådan i landet Halland ännu ...", skriver avsändaren.

Och i ytterligare ett paket ligger ett par lila-rosa-färgade tumvantar!

Den mest geniala julklappen, den ska ni få se i morgon, när fotoljuset är bättre!

Om man tänker sig att den som förfärdigat den julgåvan är ordförande i pv:s vasalopps-fanclub .., då kan man kanske fundera på om det har nånting med detta att göra?

Det har det.Och bildbevis kommer!

Tack snälla, rara, underbara Bente!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Låter lugnt och stilla (med lite undantag då...)
Precis som här på jobbet, lugnt och stilla.

Vi pysslar så gott vi kan.
Ätit gröt och skinkmacka. Godis förståss...

Snart drar jag mig hemåt och till en väntande M.

GodJulkväll från Snuvan... menar Turtlan :-))

Elisabet. sa...

Turtlan: halv nio är klockan och nu gör jag natt .., lägger mig och läser julklappen som jag fick av mig själv ..-)

(Bodil Malmstens senaste ...).

Snuvig och frusen.

Nåja, det får gå det med.

Hoppas att du får en fin julaftonskväll när du kokmmer hem!

Vonkis sa...

God jul!