tisdag 5 januari 2010

Efteråt ...




... ser det ut så här.

Väldigt njutbart.

12 kommentarer:

Vasaloppsamatören sa...

Se där, ja.
En film med intressant handling, visar både känsla och inlevelse.
Och vilken skådis...

Linda sa...

HA HA HA!!!

Rexxie sa...

Jag hoppas att det inte är samma träningsmetoder som du använder?!

Elisabet. sa...

LindaLotta: ,-)))

Rexxie: ååå, jag svingar upp mitt högra ben betydligt enklare, men enligt pv beror det på att där inte finns tillstymmelse till muskler som håller benet tillbaka .-((

Så är det nog.

Mian sa...

Åh åh åh!
Jajamän, här var det handling.
Jag trodde att musklerna på baksidan av låret skulle gå av med tanke på vinkeln i knäet vid starten...

Elisabet. sa...

Mian: det trodde jag med.

Och jag tror att det blir en lugn natt i sängkammaren.

Faktiskt.

Mian sa...

Elisabet: HA! - tror du ja!
Nu är väl PV välstretchad även i ljumsken antar jag :)

Elisabet. sa...

Mian: ja, men efter runda nummer 2, så tror jag nog att det blir godnatt ,-)

Gerd sa...

Äre lönt?

reneesfotoblogg sa...

Vilken självplågare han är PV!
Måhända han tillhör fakirernas skrå?
mvh R

Monet sa...

Gudars, kommer han att klara sig hem efter runda 2 idag? Det ser ju mera ut som om knäproblemet i familjen tillhörde pv?

Elisabet. sa...

Gerd: icket .-)

reneesfotoblogg: ja, absolut .., och nu har han nageltrång också, men det gick bra ändå den andra rundan.

monet: jodå, han kom hem och är nu i färd med att baka valnötsbröd till äldsta dottern med familj ,-)