lördag 27 februari 2010

På förlossningen ...


Och ååå, så lycklig man blir av dom här bilderna!

5 kommentarer:

Bloggblad sa...

Jag trodde först att det var dags för fler barnbarn, men de där var inte så lika dig, så det var nog inte det...

Elisabet. sa...

Bloggblad: nä, inga barnbarn i sikte .., tyvärr! Killingar är nästan, men bara nästan .., lika söta .-)

Anonym sa...

Konstigt att hon inte nämner den utmärkte Anders Blomqvists kanonbra kommenterande av sj´kidor, fast det är ju klart han är ju inte från västerbotten utan från Stockholm...

Elisabet. sa...

Anonym: Anders Blomkvist har jag skrivit om förut, han är helt suverän, LIKSOM hela vinterstudion, tycker jag. Och hon i hockeystudion, som jag inte kommer ihåg namnet på.

Har du inte kunnat släppa det här ännu?

F.ö. står det mig fritt att tycka vad jag vill.

Elisabet. sa...

Anonym: det heter skidor.