torsdag 25 februari 2010

Torsdagsfönstret ...



... finns i pensionatets kök.

4 kommentarer:

Lilla B sa...

Så mycket snö kan jag inte påminna mig att jag sett i kusttrakterna i Halland nån gång. Havsisen som skjuter upp på stranden i stora flak har jag sett men inte den stora mängden snö. Här i Bergslagen har vi ungefär som på 80-talet. Öppnar jag dörren hörs talgoxarna sjunga på ett mycket ihärdigare sätt än tidigare. De känner nog av ljuset.

Tankevågor sa...

Vackert! Där skulle jag stanna om jag var du. :-)

Elisabet. sa...

Lilla B: pv säger sig inte komma ihåg att det har varit så här mycket snö just HÄR, inte sedan 1986. Idag blåser det och är på gränsen till töväder .-)

Londongirl: det är nog tanken det, men först ska jag jobba ihop lite pengar ,-)

Evas blogg sa...

Och där står skidorna och väntar på någon :)