lördag 20 mars 2010

Lördagsfönstret ...



"Hej Elisabet.

Här kommer "Vira" flygandes genom syberrymden.

Oj, oj, oj va glad jag blev när jag läste i din blogg om att du flyttar till PV-Thomas, pElle och Sixten.

Visst, det känns säkert pirrigt att fatta ett så stort beslut som att säga upp sig från ett s k "fast jobb" och dra vidare i livets krumeluriga vägar.

Jag själv har bara en och halv vecka kvar att jobba.

Sen börjar för mig en ny del av livet, nämligen pensionärslivet.

Det känns också lite "pirrigt" men väldigt lockande och spännande.

Ha det så bra - vi höres...

/gunnar i vaplan/"


Ps. Men Gunnar! Inte heter pElles kompis Sixten inte .., han heter ju sigge nilsson! Aja,baja! Ds.

2 kommentarer:

Anonym sa...

... men han har kunnat hetat Sixten .-)

/gunar i vaplan /

Elisabet. sa...

Gunar i Vaplan: ja, förvisso. Jag tror att jag döper honom till sigge sixten nilsson .-)