måndag 15 mars 2010

Pling i inkorgen ...



"Hej!

Jag har under lång tid läst din blogg och har då sett att du tar vara på inköpslistor.

För två veckor sedan var jag på Liljevalchs och Vårsalongen och ett av alla alster var en tavla med just inköpslistor, där konstnären samlat cirka åtta/tio stycken inköpslistor och"sicksackat" i hop dem på symaskin till en tavla.

Priset var 6 eller 8 000 jag kommer inte riktigt ihåg,tänkte bara att det kunde vara kul för dig att veta, men du kanske redan vet det, eller Du är kanske konstnären :-)

Hälsningar Christina."

3 kommentarer:

Evas blogg sa...

Men tänk, du kan ju bli rik på dina listor. Och den du har på bild är underbar. Tänk att köpa köttvärs!!

Love, literature and gardening sa...

Haha jag trodde du var intendent och inte konstnär...

Finns kanske nåt galleri i Ystad som vill ställa ut Elisabets inköpslistor???

Elisabet. sa...

Eva: ja, det är så det är .., man har inte den sanna bli-rik-andan inom sig .-)

Love, literature ..: jaså, det trodde du? Nå, men du förstår, bäst det är har man oanade talanger .-)

Här ska börja sick-sackas nu, det kan jag lova dig!