torsdag 14 oktober 2010

Pust, vilken kväll!

Det var en kö som liknade den i Ullared vid barnbidragsdags och Emelie och jag själv tilldelades tipsrundebladen och ett annonsblad, ja, att dela ut till kunderna!

Sååååå mycket värme det blev!

Sååååå mycket igenkänning och så många kramar!

Nu, halv elva, är jag totalt död.

Knän och fötter och ben sprängvärker och jag står i hotellets foajé där den här datorn finns.

Ska gå upp och duscha .., sedan lägga mig raklång i sängen och läsa ut Blonde.

En ficktjuv härjade i affären, men uppmärksam manlig kund fångade honom och så kom konstaplen och nu blir det nog färja tillbaka till landet mitt emot Skåne, det som börjar på P och slutar på n.

Jo, jo, så kan det gå.

För övrigt har det varit hur trevligt som helst.

Ska titta in i morgon innan jag åker vidare.

Ajöken, sa fröken.

3 kommentarer:

Monica sa...

Så roligt du kom iväg och sov så gott:-)

Anonym sa...

Sov gott efter ett väl förrättat uppdrag eller vad man säger! Det var sååå roligt att se o höra dig. Kram från fru Grå

Elisabet. sa...

Monica: ,-) Ja, hur trevligt som helst!

Fru Grå: kul att se dig också!