torsdag 25 november 2010

Klockan 17.55 pip ...


Bilden: från resan till Dublin .., vi närmar oss landning.


... ikväll torsdag, lyfter planet från British Airways, med destination London - Heathrow.

När ni läser detta, ska vi - hopefully - vara i luften .., kanske har vi tagit oss ett glas champagne eller vin och sitter där och planerar lite vad vi ska göra.

Kanske.

Hittar jag något internetcafé ska jag nog slinka in, medan de övriga damerna ägnar sig åt favoritgrenen: shopping.

Och utmaningen, dag för dag, kommer ändå - det har jag lagt in i förväg -.

Hej å hå! från madamen på väg.

10 kommentarer:

bert sa...

Trevlig tripp!

Guy sa...

Trevlig resa! Heathrow är väl knappast min favoritflygplats men den får ni ju snabbt lämna bakom er.

anna of sweden sa...

Helt egoistiskt hoppas jag att du hittar ett internetcafé!

Och så hoppas jag att ni får en väldigt fin resa. Och vem vet. Kanske du shoppar något enfärgat, båtringat linneplagg! :)

Cecilia N sa...

Kolla vad det kostar innan du internettar på café. Eller på hotellet.

Linda sa...

Jag hoppas som Anna, på ett café :)
Men mest av allt önskar jag dig en härlig weekend!

baratradgard sa...

Så mysigt att resa till London. Ni kommer att få jättekul!

Christina sa...

Ha en jättefin vistelse!

Evas blogg sa...

Ha det så jättebra i London!!

Anna-Lena sa...

Ha det jättemysigt i London. Vi åker över till England för att hälsa på svärföräldrarna helgen före jul, men det blir varken London eller shopping för vår del. Lite städning och matlagning istället... De har beställt en riktigt kalkonmiddag med alla tillbehör :-)

Elisabet. sa...

Till er alla: saa farligt dyrt aer det inte .., jag sitter i hotellets foaje och det kostar 1 pund for 10 minuter och jag har hunnit skriva allt jag ville ,-)