söndag 30 januari 2011

Sjukvård .....



Femtio minuters promenad och solen på väg ned i väster.

5 kommentarer:

Moster Mjölgumpa sa...

Idag har ju vädret varit underbart för en promenad, åtminstone här i nordöstra Skåne.
Att halka ska man akta sig för. Jag fick precis höra att min trettonårings klasskompis pappa föll och slog i huvudet i fredags. Det gick så illa att de idag hjärndödförklarade honom och stängde av den livsuppehållande maskinen.

mellansystern sa...

Tjena kusinen Jag tycker att du ska begära en bentätningsmätning och kolla om du lider av benskörhet som jag har. Varådet inte så att du halkade på en plassked för några år sedan. Det är lätt att behandla så jag får ett dropp en gång om året som gjort att jag klarat mig från ben och armbrott de senaste 5 åren. Man vet ju inte om benskörhet finns i släkten.

Kram från kusinen

Elisabet. sa...

Moster mjölgumpa: nåt så förfärligt!!!

mellansystern: det har kollats och det var helt okej!

Margareta Lundgren sa...

Elisabet ta det nu lugnt med din hand och vila dig så blir du nog snart bra igen. Skönt att du börjat jobba: nu känner dom dig och vet att du är toppen. Snart är du bra igen om du tar hand om dig. Kram!

Elisabet. sa...

Margareta: ja,det är inte så mkt att göra åt det hela, även om det känns pinsamt ... Det blir nog bra.