tisdag 17 maj 2011

All denna längtan ...



5 kommentarer:

Guy sa...

Ja...
Jag är varken vältränad eller särskilt manlig så jag känns inte speciellt anpassad till den här kravbilden. :-)

Elisabet. sa...

Guy: jag är mest fascinerad av vilket självförtroende människor har som skriver annonser.
"Utrevlig" ..,. "sensuell" .., "manlig".

Det är som när människor beskriver sig som "humoristiska" - det begriper jag aldrig -. För humor, det är ju så personligt .., det en tycker är jättekul, kanske den andre inte ens drar på munnen åt.

Anna-Lena sa...

Skapligt snygg, MEN mycket trevlig ...
Det är tydligen ovanligt att de egenskaperna kan samsas i samma människa.

Rutan sa...

Hur ska man skriva då, för att både presentera sig och berätta vad man söker - så att man inte anses som löjlig och värd att skrattas åt?

Elisabet. sa...

Anna-Lena: jodå, det vimlar av såna ,-)

Rutan: det är inte det minsta menat att skrattas åt, det är bara ett konstaterande från min sida att människor - väldigt många som skriver kontaktannonser - tycks ha ett till synes orubbligt självförtroende.