måndag 16 maj 2011

Om kommentarer hit och dit ...


"Ska jag ta den eller inte ...?"

Det finns inlägg där kommentarerna blir minst lika roliga som själva inlägget.

Kommentarer som jag kan gå och smajla åt långt, långt efter att dom publicerats.

En sån är från Christina .., bilden här ovanför hör till det inlägget och det är Christinas andra kommentar i det här inlägget som jag tänker på.

Det är nog mest det icke-inlindade stödet till den vacklande Eva jag tänker på och blir glad av.


En annan kommentar är från ett stickläger i Dalarna.

Där är - som alltid -, helt underbara bilder tagna av Ulrika .., och så den här då (den här ovanför) .., och när jag läste Mians kommentar (den näst sista) skrattade jag nog i en halv minut och jag gör det fortfarande.

Det är hennes sätt att se det hela som en film .., eller i alla fall får det mig att - tack vare kommentaren - se det hela som just en filmsekvens.

Varma, goa kommentarer, skrivna med värme till vänner man tycker om!

Och så kommer jag ihåg dom här kommentarerna.

Minns ni?

Filmlistorna som ni skickade (med era älsklingsfilmer) och så sammanställde jag det hela och satte till bilder och sist av allt, ett eget inlägg med era kommentarer till alltsammans.

Åååå, så roligt jag hade!

Och Eva och Ulrika..., jag norpade era bilder utan lov.

Om ni anmäler mig, så kom gärna och hälsa på i fängelset!

Jodå, det kan ni visst göra.

1 kommentar:

Ulrika sa...

Haha. Ja Mians kommentar tänker jag också på ibland och leeer.
:-D