lördag 18 februari 2012

And the winner is ...

9 kommentarer:

Tankevågor sa...

GRATTIS till vinnarna! Jag är extra glad över att pElle får ta lite plats också på filmerna. :-)

Idag tyckte jag nog att PV såg lite drömmande ut och spanade ut genom fönstret. Såg ut som han tänkte detsamma som pElle....att han ville ut. ;-)

Ha en skön fortsättning på helgen!

Tankevågor sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
mossfolk sa...

Ja stort Grattis! Och vilken fin tavla målad av Eva!

pElle såg inte alls särskilt intresserad ut över att bli lite filmstjärna :)

Rexxie sa...

Kan inte du och PV starta en egen liten TV-kanal? Tror att jag skall börja tjata på dig om det; nu när jag inte lyckades få dig att skriva en bok...

Anonym sa...

Inte för att det rör ditt blogginlägg , men du har mail ; )
Kram Lotha

Elisabet. sa...

Tankevågor: det var nog så att vi var sugna på frukost och detta var 3:e tagningen .., det bara strulade med kameran ,-)

Rexxie: ,-)
Ja, det är tur att man har såna bloggvänner som herr Nilsson!

mossfolk: den är UNDERBAR .., lilla tavlan!

Evas blogg sa...

Så roligt att det blev en tavla av mitt kort!

Ruta Ett sa...

Hurraaa, jag vann den söta, fina tavlan! Åh, så glad jag blev...änglar som jag tycker så mycket om! Eva, den är underbar! Tack, pv för att du drog min lapp
från diskhomadamen!

PS Tavlan ska få hänga ovanför mitt sybord så att jag kan se den hela tiden!!

Elisabet. sa...

Eva: den blerv sååå fin som tavla!! Tack igen!

Ruta Ett: vi ska se om det inte följer med lite godis också .., snäckor och sand ligger under snö och is just nu ,-)