tisdag 14 februari 2012

Den här dagen ...


Bilden är inte norpad från nätet.

Det här med Alla Hjärtans Dag, ååå, jag är så förfärligt svårflirtad när det gäller att ta till mig den och det är precis likadant med Halloween, nej, jag fixar det inte.

Och så får man dåligt samvete för att man inte skickar små presenter eller kort och tänk, om nån tror att man glömmer bort dem eller .., ja, så där kan det kännas.

Men här kommer i alla fall en hjärtevarm hälsning till er alla, ni som råkar titta in här mer som av en slump .., och ni som är mer stadigvarande på besök!

Ni får låtsas att det är riktiga rosor och så önskar jag er alla en riktigt fin dag!

// Här finns en som har beskrivit den här dagen med mycket mera känsla!

2 kommentarer:

Cecilia N sa...

Om bilden inte är norpad så antar jag att det är madame själv som fångat rosorna så skönt.

Hjärtliga hälsningar till er på kullen också.

Gunilla sa...

Tack och jag skickar en hjärtevarm hälsning tillbaka.