torsdag 23 februari 2012

Apropå det tidigare inlägget ...

7 kommentarer:

cruella sa...

Mycket stilfulla bugningar!

Elisabet. sa...

cruella: särskilt som den kommer från en helgjuten republikan ,-)

cruella sa...

Stil på pv, som sagt.

Cecilia N sa...

Som sagt, de är ena glädjespridare de där i det gula huset på kullen i landet Halland.

Bloggblad sa...

Härlig filmsnutt, jag ler!

Min släkt är noggrant utforskad och nåt märkvärdigare än statare finns nog inte. Jo, förresten - morfar var en tid ridande polis, det låter väl lite tjusigt?

Ingela sa...

Ni är för tokiga... och underbara som delar med er av "tokerierna". Man har inte roligare än man gör sej, det tror jag ni har insett till fullo.

Elisabet. sa...

cruella: ,-)

Bloggblad: ja, det är knappt att jag vågar forska vidare ..., måhända borde jag nu stanna här i släktforskandet, innan något annat - mer eländigt - dyker upp!

Ingela: nej, just det. Man har verkligen inte roligare än man gör sig ,-9