onsdag 29 februari 2012

Första träningspasset ...


"Ja, du förstår Anders, det är jättebra med kardborrefästen på öglorna, ja, jag tappade min stav alldeles i starten en gång och du vet, då förlorar man många placeringar när man måste åka tillbaka och leta ....!" säger pv.

Jodå.
Anders håller med.


Vid bilen diskuteras fäste och glid.

I gröna ryggsäcken finns varm choklad och lite annat smått och gott.
Det är Anders som har tagit med sig "förning".

"Ååå, det är ju orättvist att ni har blåbärssoppastationer på era stafettvasa-sträckor!" säger Josefine.

"Ja, jag tror att på min sträcka var det minst tre såna!" svarar Anders och ser nöjd ut.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stort lycka till, till er allihop.
Okänd beundrare.

Anonym sa...

Jag vallar alltid med ost. Inte mjukost utan gärna en fastare grevé. Testa det! mvh Karl-Olof Nordin.