onsdag 22 augusti 2012

Snart dags för dragning ...


Och följande bloggvänner ska hamna i skålen och har alltså chans att vinna sockarna som Ulrika har stickat efter eget mönster. Stickerskan är alltså inte med i den vevan .., däremot får hon vara med i tröstpriset som är en bok av Marianne Fredriksson - "Den som vandrar om natten" - och är skänkt av Motvillig Blogg.

Eftersom jag arbetar kväll och pv dag, så blir det för mörkt för att filma det hela när jag kommer hem .., så jag fixar dragningen själv och hoppas att det blir bra.

Nu ska jag börja filmningen.



Här är vinnarna!
Grattis, grattis!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jag protesterar å det bestämdaste, ingen kontroll alls i detta lotteri. Anmälan är skickad till lotteriinspektionen.
Vän av ordning

Anonym sa...

Tack för det fina priset som kom igår. Jag blev så glad och kom på mig själv med att gå omkring och vissla hela kvällen.

Turtlan sa...

Men var är den fina träskålen?

Den är saknad!

Harry kunde ju ha varit NP idag! Övervakat det hela när PV/NP inte var hemma.

Eller låg han hellre ute på gräsmattan?

Anonym sa...

Åh, tack så mycket, både Elisabet och Ulrika!!Nu har jag vunnit så många gånger, så jag får ligga lågt ett tag och ge andra möjlighet att vinna. (Men det hände nåt roligt i måndags också faktiskt...) ellem

Elisabet. sa...

Vän av ordning: ,-)
Skullundaanna: det är ju det som är meningen med det hela ..., lite småglädje bara .-)
Turtlan: nästa gång är allt som vanligt igen ,-)))

Elisabet. sa...

ellem: fortsätt du .., jag säger som förut .., det är ju ändå bara på låtsas ,-)

gunnar i vaplan sa...

Tack, tack. Tänk om man kunde vinna lika ofta på trisslotteriet som man gör med "glädjelotteriet".
Boken blir berfekt och kommer att hamna uppe på hyllan i uthyrningsrummet, menförst ska jag läsa den ;-)

Evas blogg sa...

Grattis till ellem! De sockarna hade jag gärna vunnit :)