måndag 24 september 2012

DBIV för Ulrika i Västmanland ...

Högst upp hamnar...tandläkarbesöket! Jo, faktiskt.
Rotfyllning av en tand och utdragning av en annan, och återigen satt jag där i stolen och nästan somnade!!!
En och en halv timme höll de på och jag kände inte minsta lilla obehag en endaste gång. 
Det är som magiskt!

Ett annat glädjeämne är min lilla webbutik som växer, sakta med säkert. Så himla roligt!
(Får man göra reklam? ;-)  
Ja, det får man, när man är så snäll och delar med sig av sitt "det bästa"!, hälsar Elisabet.
...och att en annan webbutik som jag jobbat med, till Ostbiten/Ateljé Norrgården, nu är färdig och öppen, hurra!
Ibland är jobbet extra roligt!

Och så är ett mönster jag jobbat med, färdigt. Jag är jättenöjd!

Jo, och så att Eurosport visar WTCC! Hurra!
 

5 kommentarer:

Rexxie sa...

Åhhh, äntligen en till person som inte tycker att tandläkaren är särskilt obehaglig! Jag trodde att jag var ensam om det!

Ulrika sa...

Rexxie - innan jag kom till den här tandläkare var jag livrädd, men han har "botat" mig. :-)

cruella sa...

Rexxie, jag är inte ett dugg ängslig för tandis, ej heller min 14-åriga dotter som lugnt satte sig i stolen härom månaden för att dra ut fyra friska, hårt sittande permanenta tänder för att kunna få tandställning sedan;-)

Mian sa...

När jag ser Ulrikas fötter så kommer jag att tänka på ett gammalt blogginlägg som jag gjort:
http://miansblogg.blogspot.se/search?q=DIsträ

Elisabet. sa...

till er alla: jag har varit fasansfullt skraj för allt vad tandläkarbesök heter .. jag avskyr ljudet när hon tar bort tandsten med ultraljud .., eller skrapar .., det är som skrapet mot svarta tavlan, som väl är grön numera?

Efter tre, fyra rotfyllningar är jag helt botad för den rädslan, även om jag hade ett helvete i Grekland med just den biten ,-)