måndag 24 september 2012





Veckans vinst i uppmuntringslotteriet ...

... är fyra UNDERBARA vykort, eller lika gärna "konstkort" som jag hittade här.

Det är Olga Magnusson som har tagit bilderna .., Olga som bor på 5:e våningen i ett hyreshus i Tensta och jag tycker sååå mycket om hennes bilder!

Jag köpte en förpackning (4 kort), men fick dubbel uppsättning -  t a c k  Olga -, så det får bli ytterligare en vinst och så följde det med en liten hälsning till varje omgång .., blir man inte glad av den handstilen, så vet inte jag!

(Glöm inte att titta på hennes målade tavlor!  Scrolla längst ner på sidan!)

2 kommentarer:

Dinah sa...

Gick in och kollade på hennes hemsida. OJ vilka vackra vykort!
+ en massa annat intressant.

Elisabet. sa...

Dinah: ja, jag tycker såå mycket om hennes bilder (och tavlor!).