måndag 17 september 2012

Det Bästa i Veckan ... (eller förra ..)

Det här är alltså veckans vinst i Uppmuntringslotteriet, ja, jag kallar det för ett sånt.

En kylskåpsmagnet inhandlad på Portobello Road i London .., och jag älskar texten .., det ser ut som om någon har skrivit detta på en tunnelbanestationsvägg.

Följande ligger just nu och skvalpar i skålen:

Ulrika i Västmanland

Cecilia N i Härnösand

Eva på Frösön

Eva från Tyresö

Agnetha i Skellefteå

Turtlan i Karlstad

Lilla B i Västmanland (fast hon har glömt det där med bäst-förra-veckan ..-)

Ann/Pralinen i Helsingborg

Lena i Gävle

Ann i Göteborg

Anna-Lena How i Tumba

Anne i Mantorp

AP på Ekerö

sportigajenny i Småland

samt

Kattis (lilla vrå ...)

Vill någon fler vara med, så stängs lotteritunnan klockan 21.00 ikväll, sen är det stopp och belägg.

4 kommentarer:

Lilla B sa...

Jag är gärna med!

mossfolk sa...

Fast mig får du allt plocka ur, för jag har inte skickat något DBIV den här gången :)

Elisabet. sa...

Lilla B: om du har lust .., gärna förra veckans bästa ,-)

mossfolk: ditt paket postades idag! BAra så du vet.

Anna-Lena sa...

Mejlade dig igår, men det verkar inte ha nått fram.