torsdag 25 oktober 2012


Och så var det ju det här med vem som vann ....

Förstapriset är en dvd-film som heter "Bondens tid på jorden".

Jag ÄLSKAR den filmen och har skickat den till gruppboendet Ejdern där mamma bodde i så många år, för detta borde väl stämma till igenkänning om något?

Den här gången blev det dragning i vardagsrummet, där det var någorlunda ljust - ändå är det mörkt -, men det får ni uthärda.

Grattis till vinnaren!
Jag tror faktiskt att den - filmen - kommer att passa dig PERFEKT!

Här är filmen.

5 kommentarer:

mossfolk sa...

Grattis till vinnarna! Jag var väldigt förtjust i både Hästmannen och Kokvinnorna och kikade bums efter Bondens tid på jorden på svt-play men där låg den inte. Längre.

Och det där forskningsresultatet lät ju alldeles strålande bra! Det tänker jag leva länge på ;)

Elisabet. sa...

Mossfolk: den finns på youtube!

Evas blogg sa...

Nämen igen! Vilken tur jag har denna höst :) Jag har sett filmen men ser den gärna igen. Mycket sevärd! Tack och kram från ett kallt Jämtland

Turtlan sa...

Instämmer, lite lagom är bäst ;-) Det där om motion alltså

Grattis till vinnarna! Härligt se Harry ligga och mysa i soffan.

Avrundade min kväll med att se er lilla film. Glädjespridande liten film!

Nu är det Gonatt och nu släcker jag lampan när klockan slår midnatt.

mossfolk sa...

Tack för tipset, nu har jag tittat.
Och rekommenderat vidare :)