måndag 26 november 2012

DBIV för mossfolk i Örebro ...

Oj, förra veckan var en väldigt bra vecka, så nu är det svårt att välja ut det bästa…
På måndagen hade jag en semesterdag. Det var helt underbart att ha en sådan sådär en vardag. En massa saker hanns med och solen sken och vi gick i skogen utan att träffa en enda människa!

I torsdags var det dags för årligt tandläkarbesök. Jag har en historia med många lagningar, men för första gången sedan jag var barn var det inte ett enda hål!!!

Ja och så blev det lördag och middag i Karlskogaland. På plats var även lillebror som jag inte sett sedan i mitten av maj. Åh så roligt att träffa honom igen!

Och igår, söndag, tillbringade Cosmos och jag förmiddagen i en magiskt dimmig skog. Frukosten intogs vid en sjö och det var alldeles alldeles stilla.

Jag kan nog inte välja :)
Mossfolk. 

// Elisabet säger: glöm inte att titta på hennes ljuvliga lilla Cosmos-film - med musik och allt -!

1 kommentar:

AP sa...

Cosmos, vilken fining!