måndag 10 december 2012

DBFV för Eva från Tyresö ....


Lars Lerin
Den här veckan har TV satsat på Lars Lerin.
Film och intervjuer morgon och kväll.
Bäst var Sverige-intervjun tyckte jag .
Jag blev varm och gripen när jag förstod hur hudlös och öppen denne man är.
Mycket sällan svarar någon på det sättet på frågor.
Så berörande.
 Helt utan försiktighet eller försvar. Måtte han klara sig så sårbar som han är.
Mycket modigt.
Jag skickade honom ett varmt julkort med tack!
Men han förstår nog inte vad jag menar eftersom han ÄR sån. Tror jag.
Eva i Tyresö

6 kommentarer:

SoF sa...

Instämmer.
En sådan ärlighet berör.
Det är så sällan som man ser/hör någon som han.

Elisabet. sa...

Eva och Sof: men jag skulle också vilja skicka ett kort till Junior, för ååå, vilket mod han visar!
Mot slutet är rollerna ombytta, tycks det. Härligt. Då ser man styrkan hos den lurvige brasilianaren ,-)

cruella sa...

Han har klarat sig hittills, och som jag förstår det, genom betydligt tuffare tider. Därmed inte sagt att det är lätt.

Eva i Tyresö sa...

Gör det Eliabeth!
Skicka ett till Junior!!!!!Han kan behöva det. Tänk när Lars lämnade tillbaka hunden!!!
Adress finns på hitta.se

Turtlan sa...

Tack för påminnelsen! Jag missade Sverigeprogrammet i lördags men det finns ju SVT Play!

bettankax sa...

Instämmer med er alla. Sårbarheten visavi modet. Mycket berörande.