tisdag 11 december 2012

DBFV ...... 

Idag är sista dagen för DBFV ..., för i morgon blir det dragning.

Det här är också näst sista gången för lotteriet, - då har vi haft nästan femtiotvå dragningar och det har kommit bidrag från massor med bloggvänner -, böcker, filmer, tvålar, akvarellkort från Jämtland .., det har lottats ut hot-peppar .., sand och snäckor och värmeljus .., pv:s plommonmarmelad och en vacker sjal från Göteborg .., hit har kommit portobidrag och en finurlig packtejp från Portugal och allt möjligt annat!!

Vi har haft olika Notarius Publicus; allt från pv till bettankax, hedgrenskan, Monet, Ann i Göteborg och pv:s morbror,Gösta Pehrson.

Finns bara intresset, kanske DBFV fortsätter, men utan regelbundet lotteri.

Vill ni vara med, så glöm inte att posta era bidrag! 

5 kommentarer:

Ulrika sa...

Det är jätteroligt ändå, vinster är inte nödvändiga.
Bara det att få små glädjerapporter är så härligt. :-)

Elisabet. sa...

Ulrika: ja, det tycker jag med ,-)

Anonym sa...

Jag håller med Ulrika - inte är vinsterna nödvändiga, men hur ska jag stå ut utan mina favoritfilmer. Alltså, dom med Notarius Publicus i huvudrollen.
Kram till regissör och skådisar från Anne i Mantorp.

Ruta Ett sa...

Klart man vill fortsätta. Det är nyttigt att sätta glada saker på pränt. Man minns det bättre, eller hur Gunnar?

annannan sa...

Inte behöver vi vinster. Men utan Notarius Publicus blir det allt ledsamt. Nu förstår jag ju att han måste koncentrera sig på skidåkningen. Men frampå vårkanten kanske?