tisdag 5 mars 2013

DBIFV för Ingela i Ystad ...

Vi var grannar i Ystad, Ingela och jag. Mitt-emot-grannar.

Hej Bettan, hoppas att du hämtat dig från resan? Samt att du inte är för hes efter allt hejande i spåret!
Jag brukar inte skriva här vad som hänt i det bästa i veckan...men nu skall jag minsann skriva utan att vara tvångsnominerad av dig!

Det bästa i veckan som hände förra veckan var att jag har träffat en RIKTIG KARL, en karl som är man för sina skor.....

Jag är inte blixtkär, men han får mig att må bra!
Och det bästa är att vi känner likadant för varandra....
Och det är ett guldkorn i mitt liv......så det måste ju kvalificera sig för dragningen i lotteriet eller hur?

Kramar i massor
Ingela i Ystad........

3 kommentarer:

Cecilia N sa...

Ler stort och hoppas att det är början på nåt stort och bra och långvarigt!

Elisabet. sa...

Cecilia N: här är en till som log stort när jag läste Ingelas rader ,-)

Anonym sa...

Ni är inte ensamma om att le stort...kram från ingela